Aktivacija kartice – netočan unos PIN-a

Prilikom unosa inicijalne zaporke potrebno je obratiti pažnju na mala i velika slova, te da li je uključen CAPS LOCK. Obratite pažnju je li potrebno unijeti znak nula ili slovo O te na raspored slova Y/Z na Vašoj tipkovnici.

Jedan od najčešćih problema je sličnost između brojke 1, velikog slova I i malog slova l (L), te brojke 0 i velikog slova O (ako je znak prekrižen onda je nula, ako ne, onda je veliko slovo O).

Provjerite unosite li ispravno inicijalni PIN. Preporučamo da lozinku upišete u neki tekstualni editor (Word, Notepad…) i zatim ju kopirate/zalijepite na predviđeno mjesto.

Ukoliko iskoristite svih šest pokušaja te ne uspijete aktivirati karticu, potrebno je otići u vaš RA ured te zatražiti novi inicijalni PIN.

Dodatak: poruka „netočni podaci“

Navedena poruka se pojavljuje u slučaju kada je inicijalni PIN neispravno unesen. Zelene potvrde pravilnog unosa označuju da su ispoštovana pravila iz polja validacija ali ne potvrđuju da je inicijalni PIN točno prepisan.