Greška 004 – problemi u radu s Certilia Signer-om

Moguće je da Certilia Signer program nije pravilno pokrenut ili nije uopće pokrenut. Za provjeru pratite upute u nastavku teksta:

  1. Zatvorite internetski pretraživač koji ste koristili za pristup servisu eGrađani
  2. Pokrenite task manager (pritisnite tipke ctrl, alt i del (Delete) u isto vrijeme i odaberite „Task Manager“)
  3. Odaberite „Details“ pri vrhu izbornika
  4. Ukoliko vam se pri vrhu prozora ne pokazuje opcija „Details“, pritisnite strelicu prema dolje u donjem lijevom kutu prozora pa onda „Details“ pri vrhu izbornika
  5. Pronađite Signer.exe, kliknite ga i pritisnite „End task“ u donjem desnom kutu prozora

Sad kad je neispravno pokrenuti Certilia Signer ugašen, možete ga ručno pokrenuti prateći putanju C:\Program Files\AKD\Certilia Middleware\Signer.exe ili upisivanjem riječi „signer“ u startu i odabirom Certilia Signer programa.

Sada možete ponovo napraviti cijeli postupak za potpis željenog dokumenta.