Ne mogu pristupiti portalu mojID.HR, što mi je raditi?

Pokušajte se sjetiti koju ste si lozinku dodijelili prilikom prijave na portal.

Ako se ne možete sjetiti, a ako ste prilikom prve registracije na portal naveli e-mail adresu za oporavak, preko poveznice možete zatražiti novu zaporku.

Ukoliko Vam ne dolazi e-mail za oporavak lozinke, možda niste unijeli (ili ispravno upisali) e-mail adresu prilikom izmjene inicijalne zaporke. U slučaju da niste, sustav nema e-mail adresu (ili ima krivu upisanu) na koju da Vam pošalje oporavak lozinke. Ako niste unijeli e-mail adresu za oporavak (ili je ne znate) onda morate ići u RA ured gdje ste podignuli karticu.

Tamo se procedura se odvija u sljedećih nekoliko koraka:

1. Karticu Vam administrira djelatnik na šalteru i predaje Vam podatke o novom inicijalnom PIN-u.

2. Djelatnik na šalteru uzima Vašu e-mail adresu te ju ažurira s Vašim podacima na portalu.

3. Vi zatim možete samostalno, na portalu www.id.hr pokrenuti proceduru "zaboravljena lozinka", gdje upisujete svoj OIB i e-mail adresu koju ste dostavili u vaš RA ured. Nakon toga Vam na mail stiže privremeni link za oporavak i unos nove zaporke.

Nažalost, jedino u vašem RA uredu možete dobiti nove pristupne podatke za portal, te otključati zaključanu kID karticu.